در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    فوم شستشوی صورت و بدن پوست خشک و حساس مدیلن - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260558000813
    شناسه محصول: 6260558000813
    دسته بندی: پاک کننده بدن
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    167٬000
    125٬000 42٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    HYDRATING FOAM CLEANSER DRY SKIN MEDILANN

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    فوم شستشوی صورت و بدن پوست خشک و حساس مدیلن - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    HYDRATING FOAM CLEANSER DRY SKIN MEDILANN
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    فوم شستشو صورت و بدن مدیلن مناسب پوست خشک و حساس حاوی ترکیبات مرطوب کننده ی طبیعی پوست است که پوست را به طور عمیق آبرسانی می کند. همچنین یک پاک کننده قوی است و PH سازگار با پوست دارد و فاقد پارابن و سولفات و مناسب استفاده روزانه آقایان و خانوم ها می باشد.

     

    ویژگی فوم شستشو صورت و بدن مدیلن پوست خشک و حساس مدیلن

     

    مناسب استفاده برای پوست خشک و حساس

    رطوبت رسان و آبرسان قوی پوست

    التیام بخش و ضد التهاب  

    کمک به افزایش نرمی و لطافت پوست

    کمک به ایجاد حس شادابی و طراوت پوست

    حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی

    فاقد سولفات و پارابن

    دارای شویندگی ملایم پوست

     

    نحوه مصرف

     

    برای استفاده از فوم شستشوی صورت و بدن مدیلن می بایست ابتدا پوست را مرطوب کرده و مقداری از فوم شستشو را روی پوست پخش کرده و توسط نوک انگشتان به آرامی روی پوست ماساژ دهید و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.

     

    هشدار

     

    از تماس کف فوم مدیلن با نواحی اطراف چشم بپرهیزید.

    فوم شستشو صورت و بدن مدیلن را دور از نور مستقیم خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

    ترکیبات فوم شستشو صورت و بدن مدیلن

     

    اوره

    یکی از پرفایده ترین مواد مرطوبت کننده برای پوست اوره است. اوره، جذب بسیار بالایی در آب و رطوبت پوست داشته و مانع از بروز خشکی پوست می‌شود.

    کاهش اوره باعث می شود پوست رطوبت خود را از دست داده و خشک و دهیدراته شود. ماده اوره به منظور درمان خشکی های شدید پوست در اغلب محصولات مراقبتی از پوست کاربرد دارد.

    سدیم

    وظیفه و عملکرد سدیم نگه داشتن رطوبت داخل سلول های پوست است و با ایجاد یک لایه روی قسمت فوقانی پوست همچون سدی باعث باقی مانده آب در اپیدرم پوست شده و باعث هیدراته شدن پوست می شود.

    این ماده قابلیت آن را دارد که تا چند برابر وزن خود آب جذب کند و به همین دلیل این ماده بی خطر در بسیاری از محصولات مراقبتی از پوست به عنوان مرطوبت کننده و آبرسان کاربرد دارد.

    همچنین سدیم خواص ضد پیری و ضد التهاب دارد و می تواند علائم ناشی از اگزما همچون خارش، خشکی و زبری پوست را کاهش دهد و ظاهر پوست را بهبود ببخشد.

    کوکو آمیدوبتائین

    یک ماده مشتق شده از نارگیل می باشد و آبرسان قوی پوست به شمار می رود. همچنین روی پوست اثر ملایمی دارد و باعث تحریک و قرمزی پوست نمی شود و برای کسانی که مستعد ابتلا به اگزما و حساسیت های پوستی هستند بسیار مناسب می باشد.

    کوکو آمیدوبتائین به عنوان یک سورفکتانت در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد به این معنی که به روغن ها و آلودگی متصل شده و شستشو را آسان تر می کند، کف فراوانی دارد و باعث سوزش چشم ها نمی شود.

    گلیسیرین

    جاذب قوی رطوبت است و در جذب آب و رطوبت همچون اسفنج عمل می کند. و تبخیر آب از پوست را به تاخیر می اندازد. گلیسیرین رطوبت را از قسمت های زیرین پوست جذب کرده و آن را به قسمت های فوقانی یعنی اپیدرم می آورد و  بهترین گزینه برای رفع چین و چروک ها در پوست می باشد.

     

    آیا فوم شستشو صورت و بدن مدیلن برای پوست های خشک مناسب است؟

     

    افرادی که دارای پوست های خشک و حساس هستند معمولا در انتخاب شوینده ها دچار مشکل می شوند زیرا ممکن است استفاده از شوینده باعث خشکی بیشتر پوست شود و باعث ایجاد قرمزی و کشیدگی در پوست آنها شود.

    فوم شستشوی مدیلن دارای خواص التیام بخش و ضد التهاب است و بهترین گزینه برای پوست های خشک و حساس می باشد. PH این فوم سازگار و مناسب با پوست می باشد و فاقد پارابن و سولفات است.  

    همچنین دارای ترکیباتی همچون اوره و سدیم پیرولیدین می باشد که پوست را به طور عمیق آبرسانی می کنند و ماندگاری طولانی مدتی روی پوست دارند و باعث نرمی و لطافت در پوست می شوند.

     

    استفاده از فوم شستشو چه خواصی دارد؟

     

    فوم شستشو، شویندگی ملایمی داشته و از مواد ارگانیک و طبیعی تهیه می شود که خواص آبرسانی و جوان کنندگی را به پوست می بخشد البته باید دقت کنید فوم شستشوی مناسب با پوست خود را انتخاب کنید.

    فوم شستشوی پوست، کف مناسبی دارند و تمام آلودگی های محیطی و مواد آرایشی و بهداشتی و ... که در طول شبانه روز روی  پوست می نشینند را به خوبی حذف کرده و منافذ پوست را به صورت عمقی پاکسازی می کند و به دلیل داشتن مواد ارگانیک باعث طراوت و جوانسازی پوست می شوند.

    همچنین فوم ها می توانند جایگزین مناسبی برای شیرپاکن ها باشند زیرا استفاده از شیرپاک کن ها، گاها باعث بروز جوش و آکنه در پوست می شوند ولی فوم شستشو به دلیل متعادل نگه داشتن PH پوست از بروز جوش و آکنه در پوست جلوگیری می کند.

     

    بهترین فوم شستشوی برای پوست های خشک و حساس

     

    شوینده صورت و بدن پوست های خشک و حساس باید قدرت شویندگی ملایمی داشته باشد و چربی های مفید پوست را از بین نبرد. زیرا باعث خشکی و التهاب در پوست می شود.

    فوم های بدون سولفات بهترین گزینه برای شستشوی پوست های خشک و حساس می باشند این فوم ها فاقد مواد صابونی هستند و از التهاب، خشکی و قرمزی در پوست جلوگیری می کنند و دارای بافتی سبک و نرمی می باشند. 

     

    چند نکته هنگام استفاده از فوم های شستشوی پوست های خشک و حساس

     

    نیازی نیست فوم شستشو را روی پوست خشک به مدت طولانی قرار دهید 30 تا 60 ثانبه به آرامی آن را روی پوست ماساژ دهید کافی می باشد و می تواند تمامی آلودگی ها را به طور عمیق پاکسازی کند.

    به مقدار کافی از فوم های شستشو استفاده نمایید و سعی در تمیز کردن پوستتان بیش از حد نداشته باشید قبل خواب (برای پاک کردن آرایش) و در صورت نیاز بعد از ورزش کردن و یا آمدن به خانه از فوم ها استفاده نمایید.

    بعد از استفاده از فوم ها خشکی پوست امری طبیعی می باشد و با استفاده از لوسیون و مرطوب کننده مناسب پوست خود این مشکل برطرف می شود و چربی از دست رفته ی پوست به حالت تعادل می رسد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا