در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    فوم شستشوی صورت پوست خشک اوی هیدرا اویدرم - 150 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6261963200560
    شناسه محصول: 6261963200560
    دسته بندی: پوست خشک و معمولی
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    فوم شستشوی صورت اوی هیدرا اویدرم با عصاره های طبیعی مناسب پوست های خشک و حساس می باشد و در هنگام پاکسازی صورت به شکل ملایمی عمل کرده و نه تنها چربی و رطوبت مفید پوست را از بین نمی برد بلکه سبب بازگرداندن رطوبت به پوست خشک شده و خشکی و کشیدگی پوست را ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    فوم شستشوی صورت پوست خشک اوی هیدرا اویدرم - 150 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    فوم شستشوی صورت اوی هیدرا اویدرم با عصاره های طبیعی مناسب پوست های خشک و حساس می باشد و در هنگام پاکسازی صورت به شکل ملایمی عمل کرده و نه تنها چربی و رطوبت مفید پوست را از بین نمی برد بلکه سبب بازگرداندن رطوبت به پوست خشک شده و خشکی و کشیدگی پوست را درمان می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    فوم شستشوی صورت پوست خشک اوی هیدرا اویدرم توانایی پاک کنندگی بالای پوست را داشته و از آنجایی که برای پوست خشک تولید شده است پاک کنندگی ملایمی داشته و از خشکی و کشیدگی پوست بعد از شستشو جلوگیری می کند.

    این محصول علاوه بر این که انواع آرایش و آلودگی ایجاد شده بر روی سطح پوست را به طور کامل پاکسازی می کند، می تواند رطوبت طبیعی پوست را حفظ کند. استفاده از این محصول به دلیل ویژگی فوم بودن آن بسیار راحت تر بوده و تحریکات پوست را کاهش می دهد.

    با توجه به این که خشکی پوست که خود را با پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی پوست و همچنین خارش نشان می دهد، یک عارضه ناراحت کننده است و در اثر کمبود آب بدن ایجاد می شود باید گفت افرادی که دچار این عارضه می باشند برای شستشوی پوست خشک خود با دغدغه و چالش هایی روبرو هستند، چرا که با توجه به نیاز هر پوستی نسبت به شستشو و برطرف کردن انواع آلودگی ها از سطح آن، می توان گفت افراد دارای این نوع پوست هم نیازمند شستشو پوست خود می باشند ولی این نکته را هم می دانند که شستشوی زیاد، خشکی هر چه بیشتری را برای پوست ایشان ایجاد می کند.

    خوشبختانه این  شوینده صورت قابلیت بالایی در پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها را داشته و علاوه بر حفظ رطوبت پوست، رطوبت از دست رفته را نیز به پوست برمی گرداند. بنابراین استفاده از فوم شستشوی صورت پوست خشک اویدرم یک محصول فوق العاده مناسب و مؤثر برای افرادی است که نگران خشک شدن پوست خود بعد از شستشو می باشند.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات این محصول:

    گلیسیرین:

    این ماده می تواند به خوبی پوست را آبرسانی کرده و با داشتن خاصیت لایه برداری ملایم خود، باعث از بین رفتن خشکی و جوش و آکنه از روی پوست می شود و همچنین می تواند رطوبت طبیعی پوست را حفظ کرده و باعث جوان سازی آن بشود.

     

    عصاره گل بنفشه:

    این گیاه دارای خواص فراوانی از جمله مرطوب کنندگی، ضد التهابی و ضد عفونی کننده می باشد و برای انواع پوست اعم از پوست خشک و پوست چرب مفید بوده و می تواند با از بین بردن قرمزی و خارش پوست، باعث التیام و تسکین آن بشود.

     

    عصاره آلوئه ورا:

    عصاره آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی می باشد و می تواند از پوست به خوبی محافظت کند. این گیاه دارای پلی ساکاریدهایی است که باعث آبرسانی به پوست شده و سوزش و خارش های پوستی را از بین برده و تسکین می دهد. از دیگر ترکیبات فعال این گیاه می توان به وجود ویتامین های A، B،D،C و E اشاره کرد.

     

    سدیم پی سی ای:

    این مرطوب کننده طبیعی می تواند از محیط اطراف قطرات آب را جذب کرده و آن ها را به پوست شما نفوذ دهد. سدیم خواص زیادی از جمله از بین بردن علائم پیری، آبرسانی به پوست، حفظ کردن سد پوستی و درمان اگزما را دارا می باشد.

     

     

    ویژگی های فوم شستشوی پوست خشک اویدرم:

    • پاکسازی کامل مواد آرایشی و سایر آلودگی ها از سطح پوست
    • دارای PH مناسب پوست
    • تغذیه پوست و محافظت از آن
    • دارای خاصیت ضد التهابی
    • برطرف کردن خارش پوست و التیام بخشی فوق العاده
    • دارای خاصیت مرطوب کنندگی با آبرسانی مناسب
    • مناسب جهت شستشوی روزانه
    • قابل استفاده برای پوست اطراف چشم

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا پوست صورت خود را مرطوب کرده و به مقدار مناسبی از فوم شستشوی صورت پوست خشک اویدرم را به کمک دست ها بر روی آن پخش می کنید و به آرامی ماساژ می دهید. سپس با آب ولرم شستشو می دهید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • فوم شستشو را در دمایی معتدل نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • از تماس این محصول با چشم ها خودداری کنید و در صورت تماس، چشم ها را به خوبی شستشو دهید.
    • این محصول تنها در جهت استعمال خارجی فرموله شده است.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    فوم شستشوی صورت چیست؟

    فوم شستشوی صورت را می توان به عنوان نوعی پاک کننده پوست به حساب آورد که دارای ویژگی کف کنندگی بوده ولی بافت کرمی یا شیری ندارد.

    فوم شستشوی صورت همراه با آب کف مناسبی تولید کرده و پوست صورت را از انواع آلودگی ها، مواد آرایشی و حتی چربی پوست پاک می کند و در نهایت باعث تمیزی، شفافیت و طراوت پوست می شود.

     

     

    استفاده از فوم های شستشوی صورت چه مزایایی دارند؟

    1. این شوینده ها همانند صابون عمل کرده و پوست را پاکسازی می کنند ولی ترکیبات بسیار ملایم تری داشته و بر خلاف صابون ها برای پوست بسیار مفید می باشند.
    2. این محصولات با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک تولید شده اند و دارای هدف های خاصی نظیر آبرسانی به پوست، تسکین دهنده، جوان کننده و متعادل کننده پوست می باشند.
    3. این شوینده ها علاوه بر پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها و مواد آرایشی، قابلیت پاکسازی منافذ عمیق پوست را نیز دارا می باشند.
    4. این فوم ها را می توان جایگزین کرم های پاک کننده و یا شیر پاک کن ها کرد و بر خلاف آن ها که باعث ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست می شوند، این فوم ها PH پوست را متعادل نگه داشته و مانع ایجاد جوش و آکنه می شوند.

     

     

    چرا افراد با پوست خشک باید از فوم شستشوی مخصوص پوست خشک استفاده کنند؟

    افرادی که دارای پوست خشک و حساس می باشند می بایست برای مراقبت از پوست خود، از شوینده هایی که قدرت شویندگی ملایم تری دارند استفاده نمایند تا بتوانند چربی های مفید پوست خود را حفظ کنند. چرا که در اثر از بین رفتن چربی های مفید، پوست این افراد خشک تر شده و دچار حساسیت، قرمزی و التهابات می شود.

    بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوست از فوم های شستشوی مخصوص پوست خشک استفاده نمایند.

     

     

    کف فوم شستشوی صورت باید چه زمانی بر روی پوست باقی بماند؟

    ماساژ دادن فوم شستشو به مدت 30 الی 60 دقیقه بر روی پوست صورت کافی می باشد و نیاز نیست برای از بین بردن انواع آلودگی ها از عمیق ترین منافذ پوست، این مدت زمان را طولانی تر کرد. چرا که در اثر ماندن بیش از حد فوم شستشو بر روی صورت، می تواند باعث ایجاد خشکی و حساسیت بر روی پوست شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا