در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو تقویت کننده کافئین پلاس ایروکس محرک رشد مو - 200 میلی لیتر

    Irox hair growth stimulant caffeine plus

    شناسه محصول: 6261124004501
    شناسه محصول: 6261124004501
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو کافئین پلاس ایروکس با استفاده از ترکیبات گیاهی سبب مهار ریزش مو در الگوهای زنانه و مردانه شده و علاوه بر جلوگیری از ریزش مو و طاسی سر، باعث رشد مجدد فولیکول های از دست رفته می شود. این شامپو موها را رطوبت رسانی کرده و از تحریک و التهاب کف سر جل...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو تقویت کننده کافئین پلاس ایروکس محرک رشد مو - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو کافئین پلاس ایروکس با استفاده از ترکیبات گیاهی سبب مهار ریزش مو در الگوهای زنانه و مردانه شده و علاوه بر جلوگیری از ریزش مو و طاسی سر، باعث رشد مجدد فولیکول های از دست رفته می شود. این شامپو موها را رطوبت رسانی کرده و از تحریک و التهاب کف سر جلوگیری می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو کافئین پلاس ایروکس برای افرادی که دچار ریزش مو هستند بسیار مناسب بوده و می تواند به ریشه موهای ضعیف آنان انرژی برساند. همچنین این محصول محرک رشد مو بوده و باعث از سرگیری رویش آن ها می شود و با داشتن PH سازگار با پوست سر، می تواند به عنوان یک شوینده ی ملایم از خشک شدن پوست سر جلوگیری کند.

    شامپو کافئین پلاس ایروکس گردش محیطی خون را در کف سر افزایش داده و به این ترتیب فولیکول های مو را تغذیه می کند. بنابراین افرادی که دارای ریزش مو هستند با استفاده از این محصول علاوه بر این که مانع ریزش موهای ضعیف خود می شوند، رشد موی خود را نیز افزایش می دهند. چرا که شامپو کافئین پلاس ایروکس به ریشه موهای ضعیف انرژی رسانی مناسبی را انجام داده و باعث تحریک رویش مجدد موها می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن خاصیت شویندگی ملایم و PH سازگار با پوست سر اشاره کرد که بدین ترتیب از خشک شدن پوست سر جلوگیری می کند.

    شامپو کافئین پلاس ایروکس برای تمامی انواع موهای بانوان و آقایان مناسب می باشد و در اثر مصرف مداوم این محصول می توان علاوه بر جلوگیری از تاسی و ریزش سکه ای مو، باعث پر شدن قسمت های خالی سر نیز شد.

     

     

    ترکیبات شامپو کافئین پلاس ایروکس:

    کافئین:

     کافئین باعث افزایش گردش خون در کف سر شده و به فولیکول های مو انرژی می رساند و بدین ترتیب می تواند برای رشد مجدد فولیکول های مو به عنوان یک محرک عالی عمل کند. همچنین کافئین علاوه بر درمان آلوپسی آندروژنتیک می تواند موها را نرم تر و براق تر کند.

     

    عصاره چای سبز:

    چای سبز علاوه بر تغذیه رسانی به موها، جریان خون در کف سر را افزایش داده و بدین ترتیب باعث اکسیژن رسانی مناسب به پوست سر می شود. بنابراین با استفاده از عصاره چای سبز می توان موها را تقویت کرده و از ریزش موها نیز جلوگیری کرد.

     

    روغن دانه فلکس:

    در دانه فلکس آنتی اکسیدان ها به خصوص ویتامین هایی وجود دارد که می تواند علاوه بر تنظیم سطح PH پوست سر، به رشد موها کمک کند. اسید های چرب امگا 3 و محتوای فیبر بالای دانه فلکس می تواند به صورت قابل توجهی ریشه موها را تغذیه کند.

     

    روغن دانه پامپین:

    روغن دانه پامپین دارای آنتی اکسیدان و اسید های چرب غیر اشباع می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن روی، می تواند هورمون ها را در بدن به تعادل برساند و بدین ترتیب علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث رشد مجدد موها نیز می شود.

     

    روغن رزماری:

    روغن رزماری به ضخیم تر شدن ساقه مو کمک می کند و بدین ترتیب باعث پرپشت شدن موها می شود. این روغن علاوه بر جلوگیری از ایجاد شکستگی در موها و خرد شدن آن ها، رشد موها را تحریک کرده و در درمان آلوپسی بسیار مؤثر می باشد.

     

     

    ویژگی های شامپو کافئین پلاس ایروکس:

    • حاوی کافئین، عصاره های گیاهی مهار کننده DHT
    • جلوگیری از ریزش مو و تحریک فولیکول مو
    • مناسب برای درمان ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه
    • فاقد سولفات، پارابن و نمک
    • برطرف کننده خشکی سر و موها و درخشان کردن موها
    • کنترل کننده تنظیم آنزیم ردوکتاز
    • تنظیم ترشح چربی پوست سر
    • قابل استفاده برای بانوان و آقایان
    • دارای خاصیت شویندگی ملایم پوست سر و مو
    • باعث افزایش گردش خون مویرگی
    • کاهش سطح DHT
    • دارای PH سازگار با پوست سر
    • جلوگیری از شوره سر
    • قابل استفاده برای انواع مو

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موها را به خوبی خیس کرده و مقدار مناسبی از شامپو کافئین پلاس ایروکس را بر روی آن به آرامی ماساژ می دهید. چند دقیقه زمان دهید تا محتویات شامپو بر روی سر بماند و سپس به خوبی آبکشی نمایید.

     

     

    لطفا دقت شود:

    • از تماس شامپو به چشم ها بپرهیزید. در صورت تماس، فورا چشم ها را با آب فراوان به خوبی شستشو دهید.
    • در صورتی که پس از استفاده از این محصول، دچار هر گونه آلرژی ای شدید، مصرف را متوقف کرده و به پزشک و یا داروساز مراجعه نمایید.
    • پس از استفاده از محصول، درب آن را محکم ببندید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • شامپو را در محیطی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    آیا شامپو کافئین پلاس ایروکس باعث ترمیم رشد مو می شود؟

    بله. با توجه به این که در اثر بالا رفتن سن در خانم ها و آقایان، ریزش مو اتفاق می افتد، می توان برای بهبود این مشکل، از قهوه به صورت موضعی بر روی پوست سر و مو استفاده کرد. چرا که معمولا در آقایان ریزش مو زمانی اتفاق می افتد که فولیکول های مو توسط هورمون جنسی دی هیدروتستوسترون دچار آسیب شده باشد و خانم ها زمانی دچار ریزش مو می شوند که DTH آن ها بیش از حد شده باشد.

    در چنین شرایطی استفاده از قهوه که حاوی کافئین است، می تواند علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث تقویت رشد مجدد مو نیز شود. برای استفاده راحتتر از کافئین موجود در قهوه، توصیه می شود از محصولاتی نظیر شامپو کافئین پلاس ایروکس که حاوی کافئین می باشند استفاده کرد و علاوه بر تحریک رشد مو، مانع ریزش مو نیز شد.

     

     

    شامپو کافئین پلاس ایروکس چه فوایدی دارد؟

    شستشوی مو با محصولات حاوی کافئین نظیر شامپو کافئین پلاس ایروکس، به دلیل فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان های موجود در فرمولاسیون آن ها، می تواند علاوه بر تقویت ریشه مو، موها را به خوبی ترمیم کرده و باعث صاف تر شدن ساقه مو نیز شود. در صورتی که موهای شما خشک، شکننده و کدر شده باشد می توان با استفاده از محصولات حاوی کافئین، داشتن موهایی نرم تر و صاف تر را تجربه کرد و در مواقع شانه زدن به راحتی آن ها را از هم جدا کرد. از دیگر ویژگی های شامپوهای حاوی کافئین می توان به قابلیت آن برای تسکین سرگیجه نیز اشاره کرد.

     

     

    آیا شامپو کافئین پلاس ایروکس می تواند طاسی را درمان کند؟

    بله. با توجه به این که هورمون DHT مسئول ریزش مو می باشد. هنگامی که از محصولات حاوی کافئین استفاده می کنید، ماده شیمیایی به سیستم شما وارد شده و خود را به فولیکول های مو می رساند و در آن جا بر روی DHT اثر گذاشته و فعالیت گیرنده های هورمون تستسترون را متوقف می کند و بدین ترتیب از ریزش موی شما جلوگیری می کند.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا