در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لامینین - 200 میلی لیتر

    Laminin Anti Hair Loss Shampoo For All Kind Of Hair 200 ml

    شناسه محصول: 6260558000738
    شناسه محصول: 6260558000738
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    128٬000
    96٬000 32٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لامینین حاوی عصاره‌های گیاهی دم اسب، بابونه، گزنه و رزماری است و به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ترمیم می کند. این شامپو موها را نرم و رطوبت رسانی کرده و از موخوره جلوگیری می کند. همچنین با تقویت فولیکول های مو از ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لامینین - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لامینین حاوی عصاره‌های گیاهی دم اسب، بابونه، گزنه و رزماری است و به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ترمیم می کند. این شامپو موها را نرم و رطوبت رسانی کرده و از موخوره جلوگیری می کند. همچنین با تقویت فولیکول های مو از ریزش آنها جلوگیری می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     شامپو لامینین یک  شوینده پوست و مو است و برای کمک به رویش مجدد موها می باشد. شامپو لامینین با توجه به عصاره های گیاهی که دارا است، می تواند ریشه موها را تغذیه کرده و از سست شدن و ریزش آن ها جلوگیری کند.

    این شامپو گیاهی یک محصول مکمل محصولات رویش مجدد موها است و می تواند موها را تقویت و تغذیه نماید.

     

     

     ویژگی شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لامینین

    • حاوی عصاره‌های گیاهی دم اسب، بابونه، گزنه و رزماری
    •  کمک به رویش مجدد موهای آسیب دیده
    •  بهترین مکمل محصولات کمک کننده به رویش موها
    •   حاوی ماده پروکپیل و درمان کننده ریزش مو
    •  مناسب مصرف آقایان و بانوان
    • مناسب شستشوی روزانه

     

     

     نحوه مصرف شامپو لامینین

    به منظور مصرف شامپو لامینین ابتدا موها را خیس کرده و مقدار مناسبی از محتویات شامپو لامینین روی موها قرار دهید و ۳ الی۵ دقیقه موها را به خوبی ماساژ نمایید و پس از چند لحظه به خوبی آبکشی کنید.

    دقت کنید پس از شستشوی مو ها می توانید از محصولات رویش مو کمک بگیرید.

     

     

     هشدار

     دقت کنید که شامپو لامینین مناسب مصرف بزرگسالان بوده و برای استفاده کودکان مناسب نیستند.

    در صورت اتفاقی، تماس کف شامپو لامینین با چشم ها، صورت را با آب سرد به خوبی شستشو دهید شامپو لامینین را دور از دسترس کودکان و در جای خنک و خشک نگهداری کنید.

     دقت کنید که برای جواب دهی بهتر شامپو و محصولات رویش مجدد موها از محصولات دیگر شرکت لامینین استفاده کنید، که این محصولات مکمل یکدیگر هستند و در کنار یکدیگر می بایست استفاده شود.

     

     

     ترکیبات شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لامینین

    عصاره رزماری

    این عصاره گیاهی دارای خاصیت ضد التهابی بوده و می‌تواند با درمان التهابات پوست سر مانند خارش و سوزش از ریزش مو جلوگیری کند. همچنین این عصاره گیاهی یک ماده محرک رویش مجدد موها است که می‌تواند با کمک آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست سر و ریشه موها از ریزش بی دلیل جلوگیری کرده و موها را شاداب و درخشان نگهداری کند.

     

     عصاره گزنه

     این عصاره طبیعی و گیاهی گزنه حاوی ویتامین هایی است که برای سلامتی و زیبایی پوست و مو بسیار لازم و حیاتی می‌باشد. ویتامین‌هایی مانند: آ، ک، ث، پ و د. این ویتامین ها به ریشه موها نفوذ کرده و باعث تقویت و تغذیه فولیکول موها می شود. عصاره گزنه یک تحریک کننده قوی رشد موها است و قادر به احیای موهای از دست رفته می باشد. همچنین ترمیم کننده و بازسازی کننده موهای آسیب دیده می باشد

     

    عصاره بابونه

    این عصاره ی گیاهی به آسانی به سلول های پوست نفوذ کرده و باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شود. در نتیجه فولیکول موها، خون رسانی و اکسیژن‌رسانی زیادی شده و از ضعیف شدن ریشه مو جلوگیری می کند. همچنین این امر موجب می‌شود رشد موها زیاد شود و ساقه موهای آسیب دیده ترمیم و بازسازی گردد. لازم به ذکر است که مصرف موضعی عصاره بابونه در ترکیبات شامپو لامینین باعث افزایش ضخامت ساقه موها می‌شود.

     

    عصاره گیاهی دم اسب

     عصاره این گیاه سرشار از ماده آنتی اکسیدانی و سیلیکا است که علاوه بر خنثی کردن عوامل مخرب رادیکال‌های آزاد روی مو می تواند موها را شاداب و درخشان نگهداری کند. عصاره گیاه دم اسب، سرشار از ماده سیلیکا بوده و باعث افزایش ضخامت موها نیز می‌شود.

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

     آیا شامپو لامینین باعث تقویت ریشه موها می شود؟

    شامپو لامینین حاوی عصاره گیاهی بوده که به آسانی به ریشه موها نفوذ می کند و باعث تقویت و تغذیه فولیکول موها می گردد. در نتیجه ریشه موها تقویت شده و از ریزش و سست شدن آن ها جلوگیری می شود.

     فرمولاسیون شامپو لامینین به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر یک پاکسازی عمقی ریشه و پوست سر می تواند از سلامتی و زیبایی موها محافظت کند و باعث حجم دهی و پرپشتی موها نیز می گردد.

     

     

    شامپو تقویت کننده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

     شامپو تقویت کننده ریشه مو می بایست خاصیت جلوگیری از ریزش موها را نیز داشته باشد که بتواند موها را تحریک کرده و باعث رشد سریع موها شود.

     دیگر اینکه با توجه به ترکیبات خود بتواند ساقه و ریشه موها را رطوبت رسانی کند و ساقه آسیب دیده مو را ترمیم و بازسازی نماید.

     یک شامپو تقویت کننده می بایست حاوی عصاره‌های گیاهی باشد تا بتواند با کمک آن ها به افزایش گردش خون در پوست سر، کلاژن مورد نیاز پوست سر را تامین کرده و باعث جوانسازی آن ها شود.

    ماده ای به نام کراتین در ساختار ساقه مو ها وجود دارد که در صورت کاهش این ماده، موها آسیب دیده و شکننده می شود. شامپو تقویت کننده خوب می بایست کراتین موها را به خوبی تامین کند.

     و در آخر یک شامپو تقویت کننده می بایست ریشه و فولیکول موها را با کمک عصاره های گیاهی تغذیه کرده و با تقویت کردن آن ها از ریزش مو جلوگیری نماید، تا موهای پرپشت و حجیم را داشته باشید.

     

     

     آیا شامپو تقویت کننده باعث ریزش مو می شود؟

    شامپو تقویتی لامینین در دوره اول مصرف گاهی باعث ریزش موها می شود که اصلا جای نگرانی نیست. به دلیل اینکه موهایی که سست شده اند و آماده ریزش هستند  پس از مصرف این شامپو می ریزند و بعد از آن محتویات فرمولاسیون شامپو لامینین باعث تقویت ریشه موها شده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

     

     

     آیا شامپو تقویت کننده لامینین مناسب موهای رنگ شده است؟

     شامپو لامینین حاوی عصاره‌های گیاهی است که موهایی که بر اثر رنگ کردن و یا دکلره کردن آسیب دیده اند را می تواند ترمیم و بازسازی کند و موهایی شاداب و درخشان را به وجود بیاورد. در نتیجه شامپو لامینین مناسب مصرف موهای رنگ شده نیز می باشد.

     

     

    آیا شامپو تقویت کننده برای درمان موخوره خوبه؟

    شامپو تقویت کننده لامینین، یک شامپو گیاهی است که حاوی عصاره گیاهی رزماری و گیاه دم اسب می باشد که می تواند ساقه موها را به خوبی آبرسانی کند و از خشکی موها که دلیل موخوره ها هستند جلوگیری نماید.

     شامپو گیاهی لامینین علاوه بر تقویت و ترمیم ساقه موها می تواند از دو سر شدن و موخوره موها جلوگیری کرده و موها را شاداب نگه داری می کند.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا