در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    مقایسه

    شامپو بدن فلورال دنس مای - 420 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260482527608
    شناسه محصول: 6260482527608
    دسته بندی: مرطوب کننده بدن
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    My Floral Dance Body Wash

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو بدن فلورال دنس مای - 420 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    My Floral Dance Body Wash
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو بدن فلورال دنس مای باعث شفافیت و رطوبت رسانی پوست شده و به حفاظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی و شادابی پوست کمک بسیاری می کند. محصول نامبرده فوق با بهره گیری از عصاره گوار به عنوان یک ماده طبیعی نرم کننده و مرطوب کننده پوست، علاوه بر اینکه به طور موثری باعث پاک شدن پوست از آلودگی ها می شود، به حفظ رطوبت طبیعی پوست نیز کمک می نماید. رایحه ملایم و شیرین شامپو بدن فلورال دنس مای حس طراوت را برای افراد به وجود می آورد. pH متناسب با پوست بدن از خشکی پوست جلوگیری کرده و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی کند. این شوینده بدن برای همه نوع پوستی مناسب است.

     

     

    ویژگی های شامپو بدن فلورال دنس مای

    • دارای عصاره های گل های خوشبو و دلپذیر رز و یاسمن
    • دارای خاصیت شفاف کنندگی بسیار پوست
    • دارای خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی پوست
    • مناسب استفاده برای انواع پوست
    • دارای عصاره گیاهی گوار
    • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالا
    • دارای خاصیت pH متناسب با پوست

     

     

    طریقه مصرف شامپو بدن فلورال دنس مای

    • قبل از استفاده از شامپو بدن فلورال دنس مای، پوست را کاملا با آب مرطوب کنید.
    • سپس به مقدار کافی از شامپو بدن فلورال دنس مای را به وسیله لیف و یا به صورت مستقیم روی بدن ماساژ دهید.
    • بعد از گذشت یک دقیقه موها را به صورت کامل آبکشی کنید. 
    • در صورت تماس شامپو با چشم، با آب فراوان شستشودهید.

     

     

    شرایط نگهداری

    • شامپو بدن فلورال دنس مای را به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
    • در جای خشک و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    •  به دور از گرما و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

     

     

     

    سوالات متداول

     

    شامپو بدن چیست ؟

    شامپوهای بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی محسوب می شوند که برای شستشوی بدن در حمام مورد استفاده قرار می گیرند. اصولا شامپوهای بدن از ترکیباتی تولید می‌شوند که نسبت به صابون ها ملایم‌تر می باشند و کمتر باعث بروز خشکی پوست در افراد می‌شود. بسیاری از متخصصان پوست این اعتقاد را دارند که صابون‌‌ های معمولی ترکیبات قلیایی دارند و باعث می شوند که چربی طبیعی پوست از بین برود. اما شامپوهای بدن به علت داشتن چربی های طبیعی و عصاره های گیاهی باعث تنظیم PH پوست می شوند.اما اگر بعد از استحمام و شستشوی بدن با شامپو بدن احساس کردید پوستتان حالت کشیدگی دارد، حتماً از مرطوب‌کننده یا آب رسان روی پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. 

     

     

    شامپو بدن چه خاصیتی دارد؟

    شامپوهای بدن به علت ترکیباتی که دارند با ملایمت، پوست را پاکسازی می کنند و چربی های مفید پوست را از بین نمی برند. همچنین شامپوهای بدن  باعث تحریک و حساسیت های پوستی نمی شوند و حس تازگی و شادابی را به ارمغان می آورند.

    صابون های معمولی باعث خشکی پوست و احساس کشیدگی زیادی در پوست می شوند زیرا خاصیت آبرسانی ندارند. اما اکثر شامپوهای بدن دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان مثل گلیسیرین، روغن های معدنی و شی باتر هستند که پوست بدن را آب رسانی و هیدراته می کنند.

    اگر از شامپوهای بدن همراه با یک لیف استفاده کنید، پوست بدن را با ملایمت لایه برداری می کند و پوستی روشن تر و شفاف تر را به شما هدیه می دهد. 

    اگر قصد مسافرت دارید و تمایل دارید شوینده بدن مخصوص خود را به همراه داشته باشید، حمل شامپو بدن به علت قرار داشتن در بطری مخصوص راحت تر و بهداشتی تر از صابون می باشد. 

     

     

    تفاوت شامپو بدن با صابون چیست؟

    همان طور که مستحضر هستید صابون‌ها و شامپو‌های بدن عملکرد یکسانی دارند. یعنی هر دو محصول آلودگی ها، گرد و غبار و چربی های اضافی پوست را از سطح پوست بدن پاک می‌کنند؛ اما نکته ای که در تفاوت اصلی آن‌ها وجود دارد، ترکیبات این محصولات و مکانیسم از بین بردن آلودگی ها می باشد. عرق بدن انسان و آلودگی های محیطی با چربی طبیعی بدن مخلوط می‌شوند و روی پوست تجمع پیدا می کنند، در نتیجه مکانی مناسب برای پرورش انواع باکتری‌ها می شود.

    شامپوهای بدن نیز از مکانیسم شستشوی یکسانی برای تمیز کردن پوست بدن استفاده می‌کند؛ اما اصولا دارای ترکیباتی هستند که به درمان بیماری‌های شایع پوستی کمک بسیاری می‌کنند. خشکی شدید پوست، بسته شدن منافذ و پوسته پوسته شدن را می‌توان با استفاده از شامپو بدن درمان کرد. شامپوهای بدن اصولا دارای ترکیباتی هستند که رطوبت پوست را تامین می کنند. شامپوهای بدن اصولا به پوست بدن نمی‌چسبند و پوست‌ را بدون تزریق مواد مرطوب‌ کننده به سادگی تمیز می‌کنند.

     

     

    آیا شامپو بدن بهتر است یا صابون؟

    با توجه به توضیحاتی که در خصوص تفاوت صابون و شامپو بدن در قسمت بالا ارائه شد، به این نتیجه رسیدیم که شامپو بدن به دلایل بسیار زیادی نسبت به صابون های معمولی برای پوست مناسب تر و بهداشتی تر می باشد. در قسمت زیر به صورت خلاصه به مزایای دیگر شامپو بدن می پردازیم.

    کاهش خشکی پوست

    همانطور که مستحضر هستید شامپو های بدن و صابون ها، برای پاکسازی پوست از آلودگی ها و چربی های اضافه تولید شده اند، در نتیجه بسیار طبیعی می باشد که بعد از استفاده در پوست خود احساس خشکی کنید. به همین علت توصیه می شود بعد از دوش گرفتن حتماً از لوسیون های آبرسان، مرطوب کننده یا روغن های بدن برای آبرسانی پوست خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که شامپوهای بدن نسبت به صابون های جامد معمولی خشکی کمتری را در پوست ایجاد می کنند. زیرا در ترکیبات شامپوهای بدن سورفکتانت‌های ملایم‌تری مورد استفاده قرار گرفته است و حتی بعضی از شامپو بدن ها بدون سولفات می باشند. همچنین، در خصوص مزایای شامپو بدن می‌توانیم بگوییم که در فرمولاسیون خود، اصولا از مرطوب کننده‌ها،اسانس‌های گیاهی بسیار موثر و روغن‌ها برای هیدراتاسیون پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    کاهش تحریکات پوستی

    بعضی از پوست‌ها در مقابل ترکیبات صابون‌ها بسیار حساس هستند و دچار تحریکات پوستی، خارش، سوزش و خشکی زیاد پوست می‌شوند. اما ترکیبات شامپوهای بدن ملایم‌تر هستند و برای افرادی که پوست‌های بسیار حساسی دارند بسیار مناسب‌تر است.

     

    دارای مواد موثره پرخاصیت

    یکی دیگر از قابلیت های شامپوهای بدن داشتن ترکیبات موثر و مفید در فرمولاسیون خود می باشند. که این ترکیبات عبارتند از: انواع روغن‌های گیاهی مفید و مغذی، اسانس‌های گیاهان، دانه‌ها و گل‌های متنوع، مواد رطوبت‌رسان، ویتامین E و C و اسیدهای چرب مفید که از خشکی های زیاد پوست و احساس کشیدگی در پوست بعد از دوش گرفتن پیشگیری می‌کنند.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا