در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    تست قند خون

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    خرید دستگاه تست قند خون یا گلوکومتر

    امکان خرید انواع دقیق ترین دستگاه تست قند خون و یا گلوکومتر با قیمت های ارزان و مناسب در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان وجود دارند که با اطمینان از اصالت و کیفیت و دقت دستگاه قند خون می توان آنر ا خریداری نمود. بیماران مبتلا به دیابت باید همواره سطح قند خون خود را کنترل کنند؛ زیرا بی‌توجهی به میزان آن ممکن‌است اتفاقات خطرناکی را رقم بزند. امروزه تکنولوژی به چنین بیمارانی کمک بسیاری کرده‌ است و انواع مدرنی از تجهیزات را جهت کنترل قند خون در اختیار قرار داده‌ است. بنابراین افراد مبتلا به دیابت به‌ راحتی و در هر لحظه از شبانه‌روز قادر به اندازه‌گیری قند خون خود با دستگاه قند خون هستند.

     

    دقیق ترین دستگاه قند خون

    برخی بیماران و مبتلایان از این مسئله نگران هستند که دستگاهی که قصد خریداری آن را دارند؛ دقت لازم جهت اندازه‌گیری قند خون را نداشته‌باشد. گفتنی است که طبق آخرین قوانین سازمان استانداردهای جهانی، فناوری به‌کار گرفته‌شده در این تجهیزات به‌اندازه‌ای دقیق و حرفه‌ای است که احتمال بروز خطاها کمتر می‌شود. با این حال استفاده درست و اصولی از چنین سیستم‌هایی سبب می‌شود که میزان خطا به صفر برسد.

     

    کد گذاری دستگاه تست قند خون

    دستگاه‌های اندازه‌گیری قند خون به دودسته نسل جدید و نسل قدیم تقسیم می‌شوند. در دستگاه‌های نسل قدیم لازم است قبل از ورود نوار اندازه‌گیری قند خون به داخل دستگاه کد درج‌شده روی بسته نوار را به دستگاه بدهید. پس از واردکردن کد، دستگاه تنظیم‌شده و میزان قند خون را نشان می‌دهد. عدم رعایت این نکته باعث بروز خطا در اندازه‌گیری قند خون خواهد شد.

    اما دستگاه‌های نسل جدید نیازی به کدگذاری دستی ندارند و به شکل اتوماتیک کدگذاری شده‌اند که به آن‌ها اتو-کدینگ (Auto Coding) می‌گویند و یا اصلاً نیازی به کدگذاری ندارند که به آن‌ها نو-کدگذاری  می‌گویند. استفاده از این دستگاه‌ها راحت‌تر و احتمال خطا در این دستگاه‌ها کمتر است.

    دستگاه تست قند خون

    سیستم کنترل حجم خون دستگاه تست قند خون

    سیستم کنترل حجم خون (BVC) به این معناست که اگر فرد خون کمتر از آنچه مورد نیاز است به نوار تست بدهد، دستگاه با هشدار یا (Error) بدهد و عدد قندی گزارش نکند، در این حالت لازم است که فرد از نوار تست دیگری استفاده کند و به ‌اندازه کافی خون به نوار جدید دهد تا نتیجه صحیح توسط دستگاه گزارش شود. البته در بعضی از دستگاه‌ها که مجهز به تکنولوژی Second Chance هستند، فرد فرصت دارد بعد از مشاهده هشدار ناکافی بودن میزان خون، در عرض چند ثانیه دوباره خون به نوار دهد و در صورتی که میزان خون کافی باشد نتیجه تست قند خون گزارش می‌شود.

     

    انواع دستگاه تست قند خون

    • دستگاه تست قند خون با سوزن

    این دستگاه ها دارای دستگاه لنست می باشند که به وسیله آن، از نقطه مورد نظر، خون دریافت می شود و با قرار گرفتن بر روی نوار تست، نتیجه بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نشان داده می شود.

    • دستگاه تست قند خون بدون سوزن

    این دستگاه ها در واقع اندازه گیری قند موجود در خون بدون خونگیری می باشند. دستگاه های تست قند خون سنسوری دارای سنسور چسبی هستند که به پشت بازو یا ناحیه دیگری که پزشک تشخیص بدهد، وصل می شود، در بازه زمانی های تنظیم شده، قند خون فرد را اندازه گیری و در حافظه خود ذخیره می کند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا