در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 4 از 5

    مکمل تقویت استخوان و مفاصل

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    سلامت مفصل و استخوان

    سلامت مفصل و استخوان بسیار اهمیت دارد. کوچک ترین درد در ناحیه مفاصل می تواند حرکت بدن شما تحت تأثیر قرار دهد. اگر علائم درد یا التهاب مشاهده کردید و یا مشکلاتی در تحرک بدن خود احساس نمودید باید به سرعت نسبت به تشخیص و درمان، اقدام نمایید. اولین نمونه از علائم دردهای استخوانی و مفصلی، درد داشتن هنگام حرکت های معمولی روزانه است. شاید لازم باشد پس از مراجعه به دکتر، مصرف مکمل های غذایی برای مفاصل و استخوان را آغاز کنید. در هر صورت باید با مشورت پزشکان و متخصصان این حوزه، مکمل ها را مصرف کنید.

     

    بهترین مکمل تقویت استخوان

    همه افراد تمایل دارند که استخوان ها و مفصل‌های خود را تقویت کنند، انعطاف‌پذیری آن‌ها را حفظ کنند و از درد‌های گاه‌ به ‌گاه و تورم مفصل رها شوند. از بین گزینه‌های موجود برای تقویت مفاصل و استخوان، مکمل های تقویت کننده استخوان و مفصل یکی از سالم‌ترین‌ و موثرترین‌ است.  اما امروزه، به دلیل عوارض جانبی مرتبط با معده، خطر ایجاد زخم و بروز خیلی از علائم ناخوشایند دیگر، بسیاری از افراد به دنبال شناخت بهترین و مناسب‌ترین مکمل مفصل و خرید مکمل مفصل از مراکز معتبرند.  به عبارتی، بهترین مکمل مفصل مکملی است که اثر‌بخشی قوی داشته باشد و به تسکین، بازسازی و روان کردن مفصل‌ها هم برای کارهای روزانه و همچنین سلامتی در طولانی مدت، کمک می‌کند. 

     

    موارد مصرف مکمل های کلسیم

    یکی از مکمل‌‌های مصرفی از دوران کودکی، بزرگسالی و سالمندی برای سلامت مفاصل و استخوان، استفاده از مکمل‌‌های کلسیم است. یک فرد بالغ روزانه به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم نیاز دارد. اما به طور کلی باید بدانیم که چه کسانی باید مکمل‌‌های کلسیم را مصرف کنند. شما اگر حتی رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشید، ممکن است باز هم به مکمل‌‌های کلسیم نیاز پیدا کنید. افراد زیر بیشتر دچار کمبود کلسیم می‌شوند:

    • افراد گیاه خوار
    • افراد مبتلا به پوکی استخوان
    • درمان طولانی مدت با کورتیکواستروئید‌ها
    • عدم تحمل لاکتوز و محدود کردن محصولات لبنی
    • دارو‌های روده یا بیماری‌های گوارشی که باعث کاهش توانایی شما برای جذب کلسیم می‌شود، مانند بیماری التهاب روده یا بیماری سلیاک
    • کسانی که مجبور به مصرف زیاد پروتئین و سدیم هستند، که این امر سبب می‌شود کلسیم بیشتری دفع کنند.

     

    مکمل استخوان و مفاصل

     

    قرص غضروف ساز

    استفاده از قرص غضروف ساز برای جلوگیری از تخریب غضروف‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با افزایش سن غضروف‌ها دچار تحلیل و تخریب می‌شوند. تخریب غضروف‌ها باعث سابیدگی استخوان‌ها بر روی هم شده و فرد در اثر این اتفاق دچار آرتروز می‌شود. دغدغه بسیاری از افراد این است که قرص غضروف ساز را کی بخوریم. بهترین زمان برای مصرف قرص غضروف ساز مطابق دستور پزشک یا آنچه بر روی بسته بندی کالا درج شده است.

     

    قرص پوکی استخوان

    پوکی استخوان باعث ضعف و شکنندگی استخوان‌‌ها می‌شود، بطوریکه افتادن یا حتی فشار‌های خفیف مانند سرفه یا خم شدن می‌تواند باعث شکستگی استخوان شود. پوکی استخوان با افزایش سن و کمبود کلسیم در بدن رخ می‌دهد. با استفاده از انواع قرص مفاصل و استخوان و قرص کلسیم می‌توانید از این بیماری جلوگیری کنید.

     

    سخن پایانی

    همیشه وقتی صحبت از مکمل‌ها یا ویتامین و مواد معدنی مفید برای مفاصل و استخوان می‌شود، ابهام بزرگی درباره اینکه کدام مکمل مفصل بهتر است و برای خرید آن باید به چه نکاتی توجه کنیم، ذهنمان را درگیر می‌کند. بهتر است برای انتخاب مناسب‌ترین مکمل با توجه به شرایط‌تان، با پزشک متخصص مشورت کنید. 

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا