در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF 50 انواع پوست ژوت - بژ طبیعی

    شناسه محصول: 6262222292517
    شناسه محصول: 6262222292517
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    225٬000
    180٬000 45٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی ژوت با بافت سبک خود به راحتی جذب پوست های چرب شده و سبب چربی و جوش صورت نمی شود و علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب با رنگ بژ طبیعی مانند یک کرم پودر با پوشش دهی بالا عمل کرده و تمام لک های پوست را می پوشاند.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF 50 انواع پوست ژوت - بژ طبیعی
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی ژوت با بافت سبک خود به راحتی جذب پوست های چرب شده و سبب چربی و جوش صورت نمی شود و علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب با رنگ بژ طبیعی مانند یک کرم پودر با پوشش دهی بالا عمل کرده و تمام لک های پوست را می پوشاند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 مناسب انواع پوست ژوت از بافت بسیار سبک تهیه شده است و دارای قابلیت جذب بالایی می باشد. این کرم در برابر تعریق و آب مقاوم بوده و می تواند به عنوان محافظت کننده از پوست در برابر اشعه های مضر UVB، UVA و IR مورد استفاده قرار گیرد.

    با توجه به این که پوست همیشه در معرض خطرات پوستی نظیر اشعه ماورا بنفش، آلودگی های جوی، مواد شیمیایی، باکتری و دیگر عوامل مضر قرار دارد و جملگی این  موارد می توانند به پوست آسیب رسانده و سلامت آن را به خطر بیاندازند. بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب SPF 50 مناسب برای انواع پوست ژوت، که در ترکیبات آن از مواد شیمیایی و گیاهی مؤثری استفاده شده است و می تواند به دلیل همین فرمولاسیون خاص، در برابر اشعه های مضر نور خورشید از پوست محافظت نماید، توصیه می شود.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات ضد آفتاب انواع پوست ژوت:

    روغن آووکادو:

    آووکادو از ویتامین های A و K سرشار می باشد و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی ای می باشد و می تواند علاوه بر حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از ایجاد خشکی، باعث درمان سوختگی پوست نیز شود.

     

    عصاره بابونه:

    این گیاه دارای طبعی گرم و خشک بوده واز خاصیت التیام بخشی و تسکین دهندگی نیز برخوردار می باشد. همچنین بابونه دارای خواص ضد عفونی کننده می باشد و می تواند علاوه بر تقویت و نرم کنندگی پوست، لایه برداری ملایم را انجام دهد.

     

    عصاره آلوئه ورا:

    این گیاه از پلی ساکارید هایی تشکیل شده است که علاوه بر از بین بردن خارش و سوزش های پوستی، آن را به خوبی آبرسانی می کنند. همچنین آلوئه ورا از خواص ضد التهابی برخوردار بوده و می تواند به خوبی از پوست محافظت نماید.

     

    ویتامین E:

    ویتامین E را می توان ترکیبی از ویتامین های محلول در چربی دانست که دارای اثرات آنتی اکسیدانی می باشند و می توانند به خوبی از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت نمایند. همچنین این ویتامین دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کند.

     

    ویتامین B5:

    ویتامین B5 از خواص مرطوب کنندگی برخوردار بوده و به همین دلیل باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست شده و می تواند پوست را به خوبی هیدراته و جوان کند. همچنین این ویتامین می تواند مانع ایجاد آکنه و کاهش علائم پیری شود.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت:

    • دارای فیلترهای فیزیکی مؤثر ضد اشعه مخرب
    • دارای آنتی اکسیدان های قوی و خنثی کردن رادیکال های آزاد
    • دارای مقاومت بالا در برابر تعریق و آب
    • دارای بافت بسیار سبک و جذب فوری و بدون ایجاد حس چربی یا سنگینی بر روی پوست
    • دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهابی
    • حاوی روغن آووکادو، آلوئه ورا ، بابونه، ویتامین E و ویتامین B5
    • مناسب برای انواع پوست با پوشش دهی مناسب
    • SPF 50
    • رنگ بژ طبیعی

     

     

    نحوه مصرف:

    کرم ضد آفتاب ژوت را نیم ساعت قبل از خروج از منزل یا محیط کار و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید بر روی قسمت هایی از پوست بدن که بدون پوشش می باشد استفاده کنید.

     لازم به ذکر است در صورت تداوم حضور در زیر نور خورشید می بایست هر 2 الی 3 ساعت یک بار مصرف کرم ضد آفتاب ژوت را تجدید نمایید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • این کرم نباید با چشم، زخم های باز و سطوح مخاطی برخورد داشته باشد و در صورتی تماس، با آب فراوان شسته شود.
    • در صورتی که پس از مصرف ضد آفتاب ژوت، متوجه ایجاد هر گونه حساسیت یا التهابی شدید، مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • کرم ضد آفتاب ژوت را دور از گرما و تابش مستقیم نور خورشید و در دمای اتاق قرار دهید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    ترکیبات انواع ضد آفتاب چگونه اند؟

    به طور کلی مواد تشکیل دهنده انواع ضد آفتاب ها را می توان به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم بندی کرد:

    ضد آفتاب فیزیکی:

    محصولاتی که در ترکیبات آن ها از دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی استفاده شده است، ضد آفتاب فیزیکی و یا مینرال گفته می شوند. این دو ترکیب با جذب در لایه های سطحی پوست، می توانند باعث منعکس شدن پرتوهای مضر نور خورشید شوند.

    ضد آفتاب شیمیایی:

    ضد آفتاب شیمیایی بیش از 30 ماده تشکیل دهنده دارد که همگی آن ها می توانند با جذب در لایه های بالایی پوست، اشعه های مضر نور خورشید را انحراف داده و پراکنده کنند و یا اشعه را به گرما تبدیل کنند.

     

     

    آیا کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت عوارض دارد؟

    خیر. با توجه به این که برای تهیه این محصول از ترکیبات ضد حساسیت استفاده شده است، تاکنون هیچ گونه مواردی مبنی بر ایجاد حساسیت گزارش نشده است. ولی با این حال اگر بعد از استفاده از این کرم علائم حساسیت را مشاهده کردید مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.

     

     

    کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت چقدر تاریخ مصرف دارد؟

    تاریخ مصرف کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت 3 سال می باشد و شما می تواند به مدت 3 سال بعد از تاریخ تولید از این کرم استفاده نمایید.

     

     

    کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

    با توجه به این که هر دو محصول یک هدف را دنبال می کنند و آن هدف مقابله با اشعه های مضر نور خورشید و محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از این اشعه ها می باشد، می توان گفت استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگی توصیه می شود چرا که این ضد آفتاب ها علاوه بر مقابله با اشعه های مضر نور خورشید، یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد کرده و در مقابل نور آبی رنگ صفحه موبایل، تبلت و رایانه نیز از پوست محافظت می نماید.

    با توجه به قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل گوشی همراه و رایانه بهتر است به منظور پیشگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس، استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگی را در روتین مراقبتی روزانه خود قرار دهیم.

     

     

    آیا ضد آفتاب های رنگی را می توان جایگزین کرم پودر کرد؟

    بله. کرم های ضد آفتاب رنگی، پوشانندگی خوبی داشته و به منظور آرایش کردن صورت، می توان آن را جایگزین کرم پودر کرده و به تنهایی مورد استفاده قرار داد. با این کار علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید، می توانید ظاهری زیبا و یکنواخت داشته باشید. لازم به ذکر است بافت این کرم ها بسیار سبک بوده و بعد از استفاده از آن هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی شود و در اثر مصرف مداوم، هیچ گونه خستگی بر روی پوست حس نمی شود.

     

     

    آیا می توان از کرم های ضد آفتاب رنگی بعد از آرایش استفاده کرد؟

    بله. اگر از کرم های مرطوب کننده و یا کرم پودر استفاده کردید می توانید بعد از آن ها، از کرم ضد آفتاب رنگی بر روی پوست نیز استفاده کنید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا