در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    ژل مو فولیکا مدل Freeze با حالت دهندگی بسیار قوی - 150 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260147703507
    شناسه محصول: 6260147703507
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    82٬000
    59٬000 23٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    ژل مو فولیکا مدل Freeze یک حالت دهنده قوی موهاست که هیچ گونه سفیدی بر روی موها باقی نگذاشته و با نگه داشتن ظاهر طبیعی موها حالت آن ها را تا مدت ها حفظ می کند. این ژل دارای ویتامین آ و ای، پروتئین جوانه گندم و سویا است که به خوبی رطوبت طبیعی مو را حفظ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    ژل مو فولیکا مدل Freeze با حالت دهندگی بسیار قوی - 150 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    ژل مو فولیکا مدل Freeze یک حالت دهنده قوی موهاست که هیچ گونه سفیدی بر روی موها باقی نگذاشته و با نگه داشتن ظاهر طبیعی موها حالت آن ها را تا مدت ها حفظ می کند. این ژل دارای ویتامین آ و ای، پروتئین جوانه گندم و سویا است که به خوبی رطوبت طبیعی مو را حفظ کرده و هیچ گونه چسبندگی بین موها ایجاد نمی کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    ژل مو فولیکا مدل Freeze با حالت دهندگی بسیار قوی می تواند پس از مصرف، بدون تغییر حالت اولیه و برجای گذاشتن هیچ گونه آثار سفیدی بر روی موها تا ساعت ها باقی بماند. در این ژل دانه های ویتامین E وجود دارد تا موی سر را تقویت کند. با استفاده از این ژل شما می توانید موهای حالت داده خود را، تا ساعت ها بدون این که حالت، فرم و زیبایی خود را از دست بدهد حفظ کنید.

    ژل مو فولیکا با حالت دهندگی بسیار قوی به منظور حالت دهندگی فوق العاده پایدار موی سر فرموله شده است. فیلتر جاذب اشعه ماورای بنفش نور خورشید در این محصول وجود داشته و می تواند به خوبی از ساختار مو محافظت نماید.

    ژل بهترین نرم کننده مو و حالت دهنده آن است که برای انواع مو مناسب بوده و با حفظ حالت طبیعی موها، بدون این که هیچ گونه خشکی و یا زبری بر روی آن ها ایجاد کند، می تواند موجب زیبایی هر چه بیشتر موها شود.

    در تهیه و تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو فولیکا، از فرمولاسیونی پیشرفته و عالی و مواد مؤثره گیاهی استفاده شده است که می تواند به صورت کاملا تخصصی نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشد.

     

     

    ترکیبات ژل مو فولیکا مدل Freeze یا حالت دهندگی بسیار قوی:

    ویتامین E:

    این ویتامین می تواند باعث افزایش جریان خون در مویرگ ها شده و بدین وسیله سلول های آسیب دیده را احیا کند. با استفاده از ویتامین E می توان اشعه های مضر نور خورشید را خنثی کرده و بدین وسیله  از ساختار مو محافظت کرد. سرعت بخشیدن به رشد مو و همچنین دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی و جلوگیری از خشکی پوست سر از دیگر فواید این ویتامین محسوب می شوند.

     

    ویتامین A:

    ویتامین A می تواند جریان خون را افزایش داده و بدین ترتیب فولیکول های مو را تغذیه کند. مصرف این ویتامین به منظور سلامت موها ضروری می باشد و در اثر کمبود آن در بدن، ریزش مو تجربه خواهد شد.

     

     

    ویژگی های ژل مو فولیکا مدل Freeze یا حالت دهندگی بسیار قوی:

    • محافظت از ساختار مو به واسطه ی فیلتر جاذب اشعه ماورای بنفش نور خورشید موجود در محصول
    • تقویت موی سر به واسطه ی وجود دانه های حاوی ویتامین E
    • دارای قابلیت حالت دهندگی بسیار قوی موی سر با ماندگاری بالا
    • عدم ایجاد پوسته های سفید و شوره در بین تارهای مو
    • عدم ایجاد چسبندگی بین موها
    • بدون ایجاد هیچ گونه رد سفیدی بر روی موها
    • حفاظت کننده رطوبت طبیعی مو سر به واسطه ی وجود پروتئین جوانه گندم و سویا در محصول
    • مناسب انواع مو

     

     

    نحوه مصرف:

    مقدار مناسبی از ژل موی سر فولیکا را به کمک دست ها بر روی موهای نمناک و مرطوب، به صورت کاملا یکنواخت استفاده نمایید. به منظور حالت دادن به موها، می بایست به کمک انگشتان دسته های کوچکی از مو را به ژل موی سر فولیکا آغشته کرده و به مدل دلخواه خود دربیاورید.

    لازم به ذکر است که موهای حالت داده شده با استفاده از ژل موی سر فولیکا، می تواند حالت، فرم و زیبایی خود را تا ساعت ها حفظ نماید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • از تماس این محصول با چشم ها خودداری شود و در صورت تماس، فورا چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید.
    • از تماس این محصول با پوست کف سر خودداری کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • ژل موی فولیکا را در محیطی خشک و در دمایی بین 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • تمام محصولات بهداشتی باید دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    آیا ژل موی فولیکا مدل Feerez دارای عوارض می باشد؟

    خیر. هیچ گونه عوارضی تا کنون مبنی بر استفاده از ژل موی سر فولیکا گزارش نشده است. ولی در صورتی که پس از استفاده از این ژل، هر گونه حساسیت پوستی را در ناحیه کف سر مشاهده کردید، مصرف را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید.

     

     

    آیا استفاده از ژل مو ضرر دارد؟

    در صورتی که در استفاده از ژل زیاده روی نشود و به صورت مداوم مورد استفاده قرار نگیرد نمی تواند هیچ تهدیدی برای موهای شما به حساب آید ولی در صورتی در استفاده از این محصولات زیاده روی ود می تواند به بافت موها آسیب رسانده و علاوه بر ایجاد خشکی موها، پوسته پوسته شدن و یا موخوره را نیز به همراه داشته باشد.

     

     

    آیا موها با استفاده از ژل مو دچار ریزش می شود؟

    نحوه صحیح استفاده از ژل این طور می باشد که ژل مو نباید مستقیما با پوست سر تماس حاصل کند. در صورتی که در استفاده از ژل دقت لازم را به خرج داده و از تماس با پوست کف سر جلوگیری شود هیچ گونه خطری مبنی بر ریزش سر وجود ندارد. ولی در صورتی که ژل به پوست کف سر برسد، نگران کننده بوده و می تواند باعث ریزش مو شود.

     

     

    تفاوت ژل مو با چسب مو در چیست؟

    با توجه به این که برخی از انواع ژل ها از کاربرد یکسانی با چسب مو برخوردار می باشند، ولی نباید از تفاوت این دو محصول غافل بود. چسب مو را به عنوان یک محصول قوی برای نگهداری مو می شناسند که بر پایه الکل یا موم فرموله شده است ولی ژل حالت دهنده ی مو بوده که بر پایه ی آب تهیه شده است.

    تفاوت کاربرد آن ها این گونه است که ژل را پیش از این که به موها حالت داده شود استفاده می کنند ولی چسب بعد از این که به موها حالت می دهند مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی چسب مو ثابت نگه داشتن و استحکام مو می باشد ولی برخی از ژل ها را می توان به منظور صاف کردن موهای پیچ خورده استفاده کرد.

     

     

    پس از مصرف ژل تا چه ساعتی می توان موها را نشست؟

    بهترین زمان برای شستن موها بعد از ژل زدن، 8 ساعت پس از مصرف آن می باشد ولی حتی استفاده از آن در یک شب نمی تواند آسیبی به مو وارد کند.

    لازم به ذکر است با توجه به این که شب برای درمان و بازسازی و همچنین رشد موها بهترین زمان محسوب می شود، بهتر است شب هنگام پیش از خواب ژل از روی موها شسته شود و بدین وسیطه مانعی که بر سر راه ترمیم و رشد موها وجود دارد از بین برود.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا