در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    ماسک پرستاری 3 لایه سفید - 50 عددی

    شناسه محصول: 6261111101749
    شناسه محصول: 6261111101749
    دسته بندی: ماسک صورت
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    33٬500 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    ماسک پرستاری یا ماسک صورت که هم برای عموم مردم و هم برای مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یه محصول سه لایه از جنس پنبه است که از بینی تا چانه را می پوشاند و یک فیلتراسیون قوی در برابر ذرات بیماری زای موجود در هوا می باشد. این ماسک یکبار مصرف بود...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    ماسک پرستاری 3 لایه سفید - 50 عددی
    نقد و بررسی
    ماسک پرستاری یا ماسک صورت که هم برای عموم مردم و هم برای مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یه محصول سه لایه از جنس پنبه است که از بینی تا چانه را می پوشاند و یک فیلتراسیون قوی در برابر ذرات بیماری زای موجود در هوا می باشد. این ماسک یکبار مصرف بوده و قابل شستشو نیست.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    ماسک پرستاری 3 لایه از نفوذ ذرات معلق موجود در هوا نظیر ویروس ها، میکروب ها و باکتری ها به داخل بینی یا دهان جلوگیری می کند.

    این محصول یکی از پرکاربردترین محصولات پزشکی محسوب می شود و به آن ماسک صورت نیز گفته می شود و در میان تمامی ماسک های مشابه موجود، بیشتری استفاده را دارا می باشد و برای جلوگیری از ابتلا به انواع ویروس ها نظیر کرونا بسیار قابل استفاده می باشد.

    ماسک های سه لایه از یک ماده ذوب شده در میان دو پارچه غیر بافته تولید شده است که می توان گفت این ماده مذاب قابلیتی همچون صافی را داشته و می تواند به خوبی مانع ورود و خروج انواع میکروب ها به داخل دهان و بینی شود.

    ماسک های سه لایه دارای ضخامت های مختلف و قابلیت های متفاوتی می باشند.این ماسک ها به این منظور طراحی و تولید شده اند که فرد به هنگام استفاده از آن در حین انجام فعالیت های کاری، دچار مشکل نشده و تنفسی راحتر را تجربه کند.

    این محصول که به عنوان ماسک های جراحی نیز استفاده می شود دارای پوستی یا چین خوردگی می باشند. داشتن چین خوردگی در این محصول باعث می شود تا ماسک به خوبی بتواند از بینی تا چانه افراد را بپوشاند.

    معمولا در این محصول به منظور ثابت نگه داشتن ماسک بر روی صورت، دو کش یا نخ به ماسک متصل شده که می بایست آن را در پشت گوش انداخت. در بعضی دیگر از این ماسک ها چهار تسمه نبافته که در پشت سر گره می شوند وجود دارد و همچنین در برخی از ماسک ها نیز یک نوار الاستیک وجود دارد که در پشت سر محکم می شود.

    افرادی که بیشتر از دیگران در معرض مواجه با بزاق و یا ترشحات تنفسی دیگران قرار دارند می تواند برای حفظ سلامت خود از این محصول استفاده نمایند. ماسک های سه لایه را می بایست به صورت یکبار مصرف استفاده کرد.

     

    ویژگی های ماسک های سه لایه:

    • دارای قابلیت فیلتراسیون هوا
    • ضد حساسیت
    • دارای جنس پارچه پنبه ای یا تخته
    • مورد استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی
    • دارای طراحی آسان و کاربردی
    • یکبار مصرف

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    چگونه می توان ماسک های اصلی را از ماسک های تقلبی تشخیص داد؟

    برای تشخیص اصل بودن ماسک می توان از چند روش استفاده کرد: 

    1. اطراف ماسک را شکافته و لایه های آن را از هم جدا کرد. سپس به وسیله ی فندک لایه میانی ماسک را آتش بزنید. اگر این لایه میانی آتش گرفته و کاملا بسوزد نشان دهنده تقلبی بودن آن است و در غیر این صورت می توان اطمینان داشت که ماسک اصلی می باشد.

    1. در حالی که از ماسک استفاده می کنید، شمع روشنی را در برابر دهان خود قرار دهید و به سمت آن فوت کنید. اگر فوت شما باعث خاموش شدن شمع شد بدانید که ماسک تقلبی بوده و در غیر این صورت اطمینان داشته باشید که ماسک اصلی می باشد.
    2. ماسک سه لایه را به حالت قیف درآورده و مقدار کمی آب در داخل آن بریزید. در صورتی که ماسک نشتی کرده و خیس شود نشان دهنده آن است که ماسک تقلبی می باشد چرا که لایه ی بیرونی این ماسک ها به صورت ضد آب طراحی شده و نباید خیس شود.
    3. لایه میانی ماسک را در برابر یک منبع نور کوچک نظیر فلش گوشی همراه خود قرار دهید. در صورتی که منبع نور را به صورت واضح مشاهده کردید می توانید از کیفیت پایین ماسک مطمئن شوید.

     

    ماسک های سه لایه تا چه میزان از انتقال بیماری جلوگیری می کنند؟

    در صورتی که کیفیت ماسک های سه لایه بالا باشد می توانند تا حدودد 95 درصد مانع انتقال ویروس و 80 درصد مانع انتقال باکتری به داخل بدن شوند.

    همچنین ماسک های جراحی نیز می توانند تا 80 درصد از ورود ریزگردها، گرد و خاک و ذرات ریز معلق در هوا به داخل سیستم تنفسی جلوگیری کنند.

     

    آیا ماسک های سه لایه قابلیت شستشو دارند؟

    خیر. ماسک های سه لایه یکبار مصرف بوده و عمر مفید آن ها یک روز می باشد و به هیچ عنوان نمی توان آن ها را شست و مجددا استفاده کرد. چرا که ترکیبات این ماسک ها در زمان خیس شدن از بین رفته و کارایی خود را از دست می دهند. همچنین در اثر شستن این ماسک ها با مواد شوینده امکان ایجاد حساسیت های شدید پوستی نظیر خارش و قرمزی پوست وجود دارد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا