در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو حجم دهنده فولیکا مخصوص موهای نازک و کم حجم - 200 میلی لیتر

    Fulica Volumizing Shampoo

    شناسه محصول: 6260147703088
    شناسه محصول: 6260147703088
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    75٬900
    55٬000 20٬900 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو حجم دهنده فولیکا مخصوص موهای نازک و کم حجم علاوه بر افزایش استحکام تارهای مو، مانع شکنندگی آن ها می شود. این شامپو با تقویت کراتین موها سبب بازسازی لایه خارجی آن شده و ضخامت مو را افزایش می دهد. با این شامپو حجم موها اضافه شده و موها زیباتر و ح...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو حجم دهنده فولیکا مخصوص موهای نازک و کم حجم - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو حجم دهنده فولیکا مخصوص موهای نازک و کم حجم علاوه بر افزایش استحکام تارهای مو، مانع شکنندگی آن ها می شود. این شامپو با تقویت کراتین موها سبب بازسازی لایه خارجی آن شده و ضخامت مو را افزایش می دهد. با این شامپو حجم موها اضافه شده و موها زیباتر و حالت دارتر قرار می گیرد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو حجم دهنده فولیکا مخصوص موهای نازک و کم حجم علاوه بر افزایش استحکام تارهای مو، مانع شکنندگی آن ها می شود. همچنین از تخریب لایه خارجی موها و ایجاد خشکی آن ها جلوگیری کرده و کراتین مو را تقویت می کند. در اثر استفاده از این محصول می توان حجم تارهای مو را افزایش داده و باعث ضخیم تر شدن آن ها شد.

    شامپو حجم دهند فولیکا مخصوص موهای نازک و کم حجم قوی ترین حالت دهنده ها و حجم دهنده ها را در خود دارد. این ترکیبات نظیر پلی کواترنیوم، پروتئین ابریشم، عصاره بومادران و پرو ویتامین B5 می باشد. این مواد مؤثر و حجم دهنده می توانند به ساقه مو از محلی که رویش پیدا کرده متصل شوند و حجم و بافت طبیعی موها را حفظ کنند. بدین ترتیب موهای نازک و کم حجم دارای ضخامت بیشتری شده و برای مدت طولانی تری، حالت موها حفظ می شود.

     

     

    ترکیبات شامپو حجم دهنده فولیکا:

    پلیمر سیلیکونی:

    این پلیمر با دارا بودن گروه های آمینی، به کراتین موجود در بافت موها شباهت بسیار زیادی داشته و می تواند اثرات دیگر مواد حجم دهنده موجود در محصول را افزایش دهد و بدین ترتیب باعث حجیم تر شدن موها شود.

     

    پلی کوآترنیوم:

    این پلیمر از خاصیت کاتیونی برخوردار می باشد و در اثر خنثی کردن بار منفی موها، باعث جلوگیری از پیدایش خاصیت الکتروستاتیک می شود که موهای ظریف بیشتر تحت تأثیر آن قرار می گیرند. همچنین این پلیمر یک لایه ی محافظتی در اطراف هر تار مو ایجاد می کند و بدین ترتیب ضمن مراقبت از موها، باعث پرپشت شدن آن ها نیز می شود.

     

    پروتئین ابریشم:

    این پروتئین که از پیله کرم ابریشم گرفته شده است، باعث تقویت فیبرهای کراتین مو شده و با ایجاد لایه ای از پروتئین، کوتیکول مو را می پوشاند و بدین ترتیب باعث ضخیم تر شدن و حجیم تر شدن موها می شود.

     

    عصاره بومادران:

    این عصاره از خاصیت استحکام بخشی برخوردار می باشد و می تواند استحکام تارهای مو را افزایش داده و مانع از شکنندگی آن ها شود.

     

    پرو ویتامین B5:

    پرو ویتامین B5 به ساقه مو نفوذ کرده و می تواند رطوبت مورد نیاز مو را تأمین کند. بدین ترتیب با تقویت موها، حجم تارهای مو را نیز افزایش می دهد.

     

     

    ویژگی های شامپو حجم دهنده فولیکا:

    • افزایش استحکام بافت های مو و جلوگیری از شکنندگی آن ها
    • افزایش حجم تارهای مو و ضخیم تر و پرپشت تر نشان دادن آن ها
    • جلوگیری از تخریب لایه خارجی موها و همچنین خشکی مو
    • حفظ حالت پذیری موها برای مدت زمان طولانی
    • بهبود و تقویت کراتین مو و ضخیم تر کردن موها
    • تقویت و تأمین رطوبت مورد نیاز موها
    • مناسب برای موهای نازک، کم حجم و بسیار ضعیف

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موهای خود را به خوبی خیس کرده و مقدار مناسبی از شامپو حجم دهنده فولیکا را بر روی کف سر و موی خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا خوب کف کند. به مدت 2 دقیقه زمان دهید تا کف حاصله بر روی موها باقی بماند و بتواند اثر خود را بر جای بگذارد. در نهایت با دقت کامل آبکشی نمایید.

    عمل شستشو را مجددا تکرار کنید.

    استفاده از این شامپو چند نوبت در هفته مناسب می باشد.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • در موقع مصرف مراقب چشم ها باشید. در صورت تماس، سریع چشم ها را شستشو دهید.
    • به منظور دست یابی به نتیجه بهتر توصیه می شود بعد از هر بار استفاده از شامپو حجم دهنده فولیکا، از نرم کننده حجم دهنده فولیکا نیز استفاده نمایید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • شامپو را در محیطی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    چه شامپویی برای موها نرم و نازک مناسب است؟

    مویی که در صورت جمع شدن، دارای قطر بسیار کمی می باشد و همچنین در هر سانتی متر مربع از پوست سر، از تعداد کمی برخوردار باشد را موی نازک و کم حجم می گویند. افراد دارای این نوع مو، برای حالت دادن به موهای ظریف خود، معمولا با مشکل مواجه می شوند.

    این نوع مو در معرض آسیب بیشتری در برابر عوامل محیطی، نسبت به موهای ضخیم قرار دارند. بنابراین می بایست به منظور تقویت موهای نازک از شامپوهایی استفاده کرد که علاوه بر قدرت تأثیرگذاری ترکیبات فوق العاده خود، بتواند بر روی فولیکول های مو لایه ای محافظتی ایجاد کند و بدین ترتیب باعث استحکام بیشتر موها و حجیم تر شدن تارهای مو شود.

    توصیه ما به افراد دارای موهای نازک و کم حجم استفاده از شامپو حجم دهنده فولیکا مخصوص موهای نرم و نازک می باشد.

     

     

    آیا استفاده از شامپو حجم دهنده فولیکا عوارض دارد؟

    خیر. تا کنون هیچ گونه عوارضی مبنی بر استفاده از شامپو حجم دهنده فولیکا گزارش نشده است، ولی چنانچه بعد از مصرف این محصول، هر گونه آلرژی و یا عوارضی را مشاهده کردید، استفاده از آن را قطع کر ده و با پزشک مشورت نمایید.

     

     

    شامپو حجم دهنده چیست؟

    این نوع شامپو که به منظور حجیم تر کردن و پرپشت کردن موهای نازک و ضعیف تهیه شده است، حاوی انواع گوناگون ویتامین ها و مواد مغذی می باشد و می تواند با تقویت کردن تارهای مو، باعث افزایش استحکام و دوام موها شده و آن را حجیم و پرپشت نشان دهد.

     

     

    آیا شامپو حجم دهنده فولیکا فاقد پارابن و سولفات است؟

    در ترکیبات این شامپو از پارابن استفاده نشده است ولی برخی ترکیبات سولفات در آن دیده می شود. بنابراین چنانچه موهای شما کراتینه نشده است، استفاده از این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

     

     

    شامپو حجم دهنده فولیکا برای چه نوع جنس مویی مناسب است؟

    استفاده از شامپو حجم دهنده فولیکا برای افرادی که دارای موهای نازک و کم حجم از هر سه جنس مو(چرب، خشک و معمولی) که می باشند مناسب است.

    به طور مثال افرادی که دارای موهای چرب می باشند و به دلیل این چربی بیش از اندازه، موهای آن ها کم پشت به نظر می آید، می توانند از شامپو حجم دهنده فولیکا استفاده نمایند و به موهای خود حجم بیشتری ببخشند.

    موهای خشک نیز از شکنندگی بالایی برخوردار می باشند بنابراین افراد به منظور تقویت موهای ضعیف و شکننده خود، می توانند از شامپو حجم دهنده فولیکا استفاده نمایند.

    افرادی که دارای موهای معمولی می باشند جز خوش شانس ترین افراد هستند، چرا که مراقبت از این نوع مو به نسبت نوع های دیگر، بسیار راحت است. این افراد نیز می توانند به منظور افزایش زیبایی و جذابیت موهای خود از شامپو حجم دهنده فولیکا استفاده نمایند.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا