در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    راه حل رفع مشکل ریزش مو مو

    مام رفتن ابتدا موهای تان را کمی مرطوب کنید و مقدار کمی روغن نارگیل را کف دست خود ریخته به آرامی تمام موهای تان را به آن آغشته کنید سپس چند دقیقه صبر کرده و بعد موها را با یک شامپوی مناسب موهای خشک به آرامی بشویید. بهتر است برای حصول نتیجه بهتر پس از شستشوی موها از سشوار و سایر وسایل گرمایشی حالت دهنده استفاده نکنید و اجازه دهید موهایتان در معرض هوا خشک شود.

     

     قبل از رفتن به تخت خواب موهایتان را آماده کنید

    با موهای خود درست رفتار کنید حتی هنگام خواب قبل از خواب گره های مو و پیچ خوردگی های مو را به کمک یک برس مناسب به آرامی باز کنید و موهای خود را برس بکشید. برس کشیدن قبل از خواب علاوه بر اینکه گره خوردگی احتمالی موها را باز می کند باعث می شود چربی از کف سر به نوک موها برسد. اگر موهای بلندی دارید بهتر است قبل از خواب آنها را بسیار شل به قسمت پشت سر جمع کنید و با یک وسیله مناسب به آرامی ببندید تا هنگام خواب کشیده نشود و گره نخورد. اگر موی شما کوتاه است بهتر است از یک روبالشی ابریشم استفاده کنید تا اصطکاک کمتری به وجود بیاید.

     

     

     رنگ موی خود را چند درجه بیشتر تغییر ندهید

    رنگ کردن مو با رنگ های مناسب توسط یک فرد با تجربه معمولا مشکلی ندارد اما سعی کنید موهای خود را چند درجه بیشتر تغییر رنگ ندهید. استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی باعث می شود موهای شما مات و بدحالت شوند. تغییر رنگ بیش از اندازه موها نیاز به مراحل بیشتر و استفاده از مواد شیمیایی قوی تری دارند بنابراین وضعیت موها را برتر خواهند کرد.

     

    انصراف از نظر
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا