در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کپسول کافئین انرژی هرب بهتا دارو - 60 عددی

    شناسه محصول: 6263041500098
    شناسه محصول: 6263041500098
    دسته بندی: انرژی زا (Energy)
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    168٬000
    154٬000 14٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Behta Daru Enetgy Herb 60 Caps

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کپسول کافئین انرژی هرب بهتا دارو - 60 عددی
    نقد و بررسی
    Behta Daru Enetgy Herb 60 Caps
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    عدم تمرکز در اکثر افراد یک اتفاق طبیعی و دوره ای می باشد که استرس عاطفی و خستگی در آن ها باعث ایجاد این مشکل می شود. از دیگر دلایل اختلال در تمرکز می توان به تغییرات هورمونی اشاره کرد. متأسفانه با تشخیص نادرست این اختلال توسط دیگران، فرد مبتلا به این اختلال را گیج و حواس پرت می دانند که به مسائل اطراف خود هیچ اهمیتی نمی دهد و عدم درک فرد مبتلا باعث ایجاد احساس ناامیدی، خشم یا افسردگی در وی می شود.

    برخی از علائم عدم تمرکز که فرد ممکن است تجربه کند عبارتند از: به یاد نیاوردن اتفاقاتی که در گذشته نزدیک اتفاق افتاده است، ناتوانی در نشستن ثابت، گم کردن مرتب وسایل یا مکان ها، ناتوانی در تفکر واضح، ناتوانی در تصمیم گیری، ناتوانی در انجام کارهای پیچیده، تکرار اشتباهات سهل انگارانه و کمبود توجه می باشد.

    برای حل این مشکل نیاز است که از مکمل های غذایی استفاده کنیم که انرژی ما را تامین کند و سبب رفع خستگی و بی حوصلگی ما شود.

     

     

    کپسول کافئین انرژی هرب بهتا دارو

    کپسول کافئین انرژی هرب بهتا دارو صد در صد گیاهی بوده و دارای خواص زیادی از جمله کافئین خالص و عصاره خشک گریپ فروت است. این محصول برای ورزشکاران بسیار مناسب بوده و موجب افزایش انرژی، کاهش خستگی و تحریک چربی سوزی در بدن می شود. کپسول کافئین علاوه بر افزایش انرژی موجب افزایش تمرکز و تحرک در افراد می شود.

     

     

    ترکیبات مؤثر در کپسول انرژی هرب بهتا دارو:

    کافئین:

    کافئین موجود در این محصول  با تحریک دستگاه عصبی باعث رفع موقتی خواب آلودگی و حفظ هوشیاری می شود چرا که کافئین در غلظت های بالا روی قلب و دستگاه عصبی مرکزی اثر داشته که همین امر آرامش عضلات عروق خونی و لوله های ریوی را بهبود بخشیده و با افزایش انرژی و متابولیسم پایه وهمچنین با تشدید فعالیت سمپایتک، باعث شدت یافتن تجزیه چربی می شود. این محصول با کافئین موجود در ساختار ترکیبات خود علاوه بر تولید انرژی باعث افزایش غلظت سروتونین در ساقه مغز شده که به عنوان عامل محرک نورون های حرکتی نخاع، باعث تحریک عضلات اسکلتی می شود و خستگی را به تعویق انداخته و به افزایش استقامت و بهبود عملکرد جسمانی کمک می کند.

    عصاره گریپ فروت:

    مواد موجود در گریپ فروت در پیشگیری و درمان بیماری ها به عنوان ترکیبات ضد سرطان مورد توجه فراوانی قرار گرفته و خاصیت انرژی زایی نیز دارد . هسته گریپ فروت حاوی میزان بالایی ترکیبات آنتی اکسیدانی است. پوست گریپ فروت نیز حاوی مواد ارزشمندی همچون ویتامین E،C و A، اسید سیتریک و بسیاری موارد دیگر بوده و در افرادی که فشار خون بالایی دارند، مقاومت عروق کرونری و فشار متوسط شریانی، فشار خون دیاستولی و فشار خون سیستولی را کاهش می دهد. آب گریپ فروت نیز باعث کاهش 13 تا 17 درصدی میزان قند خون می شود. بنابراین مصرف این میوه تعداد کل لکوسیت ها، لنفوسیت ها، تعداد گلبول های قرمز، غلظت هموگلوبین، حجم متوسط گلبول ها، حجم متوسط هموگلوبین، غلظت متوسط هموگلوبین و تعداد پلاکت ها را افزایش داده و اثرات کاهنده قند ناشتا و پارامترهای چربی را نیز به همراه دارد.

     

     

    ویژگی های کپسول انرژی هرب بهتا دارو:

    • حاوی کافئین
    • حاوی عصاره خشک گریپ فروت
    • افزایش دهنده انرژی
    • افزایش دهنده تمرکز و تحرک
    • رفع خواب آلودگی و حفظ هوشیاری
    • تحریک چربی سوزی
    • مناسب ورزشکاران، بدنسازان و افراد عادی

     

     

    روش مصرف:

    روزانه دو بار و در هر بار یک کپسول باید مصرف شود. بهتر است قبل از صبحانه و یا 30 دقیقه قبل از تمرینات ورزشی به همراه یک لیوان آب مصرف شود.

      

     

    هشدار مصرف:

    • مصرف کافئین در دوز های بالا بسیار خطرناک بوده و می تواند به نامنظم شدن ضربان قلب و حتی مرگ منجر شود، پس به درستی و در دوز مناسب مصرف کنید تا بی خطر باشد.
    • این محصول را در دمای کمتر از 15_20 درجه سانتی گراد قرار دهید.
    • دور از دسترس کودکان نگه داری کنید.
    • دور از نور و رطوبت قرار دهید.

     

     

    موارد منع مصرف:

    • مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.
    • مصرف این محصول به افراد دارای فشار خون و مشکلات قلبی عروقی توصیه نمی شود.
    • مصرف این محصول به افراد مبتلا به صرع توصیه نمی شود و باید از مصرف کافئین در دوز بالا خودداری کرده و دوزهای پایین کافئین را نیز با احتیاط مصرف کنند.
    • مصرف مکمل کافئین توسط کودکان تنها در مقادیر معمول که در مواد غذایی و نوشیدنی یافت می شود مجاز می باشد.

     

     

    عوارض احتمالی:

    مصرف کافئین می تواند علائمی چون بی خوابی، عصبانیت و بی قراری، سوزش معده، تهوع و استفراغ، افزایش ضربان قلب و تنفس را برای مصرف کننده داشته باشد و همچنین اختلالات خواب در بیماران مبتلا به ایدز را شدت دهد.

    مصرف دوز های بیش از حد ممکن است باعث سردرد، استرس، اضطراب، درد قفسه سینه و ایجاد صدای زنگ در گوش شود.  

     

     

    تداخل دارویی:

    • برخی از آنتی بیوتیک ها نظیر کینولون ها، شامل سیپروفلوکساسین، افلوکساسین، نورفلوکساسین، اسپارفلوکساسین، فلووکسامنی، تئوفیلین و استروژن ممکن است سبب کاهش سرعت تجزیه کافئین در بدن شده و عوارضی چون عصبانیت، سردرد، ضربان قلب و دیگر عوارض جانبی را افزایش دهند.
    • داروهای ضد انعقاد، داروهای آنتی پلاکت مثل آسپیرین، کلوپیدوگرل، دیکلوفناک، ایبوپروفن، ناپروکسن، انوکساپارین، هپارین و وارفارین با کافئین در تعامل بوده و باعث کندی لخته شدن خون می شود.
    • مصرف این کپسول با بعضی داروهای ضد افسردگی مانند فنلزین و ترانیل سیپرومین توصیه نمی شود چرا که باعث ایجاد عوارضی جدی نظیر ضربان قلب سریع، فشار خون بالا، شدت یافتن عصبانیت می شود.
    • اگر کافئین همراه با افدرین مصرف شود ممکن است باعث تحریک بیش از حد عوارض جدی و مشکلات قلبی شود.

     

     

    آیا مصرف کپسول کافئین در دوران بارداری و شیردهی مناسب است؟

    خیر. مصرف این محصول می تواند باعث سقط جنین شود و همچنین مصرف این محصول در مادران شیرده سبب شده که کافئین به شیر مادر منتقل شده و مشکلاتی از قبیل اختلالات خواب، تحریک پذیری و افزایش فعالیت روده را به وجود آورد.

     

     

    آیا خستگی زیاد بدن خطرناک است؟

    بله. خستگی بیش از حد می تواند از علامت بسیاری از بیماری ها از جمله عفونت یا اختلالات روانی باشد . همچنین ممکن است فرد دچار نوساناتی در سطح هورمون های تولید شده توسط هیپوتالاموس، غدد جنسی یا آدرنال شود. بنابراین در صورت بروز این مشکل بهتر هر چه زودتر به پزشک مراجعه شود.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا