در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف - بی رنگ

    شناسه محصول: 6260147740076
    شناسه محصول: 6260147740076
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    264٬000
    209٬000 55٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک +SPF 50 سان سیف با استفاده از ترکیبات طبیعی و سلول های بنیادی علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید سبب بازسازی سلول های پوستی نیز شده و از آنجایی که بی رنگ است برای همه نوع جنسیت و پوستی مناسب است.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف - بی رنگ
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب و ضد چروک +SPF 50 سان سیف با استفاده از ترکیبات طبیعی و سلول های بنیادی علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید سبب بازسازی سلول های پوستی نیز شده و از آنجایی که بی رنگ است برای همه نوع جنسیت و پوستی مناسب است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف می تواند از ایجاد چین و چروک ناشی از نور آفتاب بر روی پوست جلوگیری کرده و عمل مخرب رادیکال های آزاد را خنثی کند و بدین ترتیب مانع پیری زودرس پوست شود. این محصول همچنین دارای چربی متعادلی بوده و از ایجاد جوش جلوگیری می کند.

    این کرم دارای بازتابنده های فیزیکی و جاذب های پرتوهای ماورای  بنفش می باشد و می تواند با ایجاد فاکتور محافظتی بالا، در طولانی مدت( حداکثر 4 ساعت) در برابر تمامی طول موج های اشعه ماورای بنفش UVB به طور کامل از پوست محافظت کند و همچنین با داشتن 4 ستاره در سیستم اندازه گیری Boots، از پوست در برابر اشعه UVA حفاظت بسیار بالایی داشته باشد و در نهایت از بروز ضایعات پوستی جلوگیری به عمل آورد.

    در ساخت کرم ضد آفتاب بی رنگ و ضد چروک SPF 50 سان سیف از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده شده است. این کرم در لایه های درونی پوست نفوذ بسیار خوبی داشته و باعث می شود سلول های زاینده تحریک شده و ساختار پوست تقویت شود. همچنین ترکیبات فعال موجود در این کرم، توانایی تحریک سنتز کلاژن و الاستین را داشته و باعث بهبود و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. بنابراین می توان گفت استفاده از این کرم می تواند چین و چروک های سطحی ایجاد شده بر روی پوست ناشی از تابش های نور خورشید را برطرف کند و با بالا رفتن سن، فرایند بازسازی و ترمیم سلولی را تقویت کند و ظاهری زیبا و جوان را برای پوست به ارمغان بیاورد.

    از دیگر فواید این کرم می توان به بافت سبک و جذب مناسب آن اشاره کرد که استفاده از آن می توان برای افرادی که از سنگینی کرم بر روی صورتشان احساس نارضایتی می کنند گزینه بسیار مناسبی باشد.

     

     

    ترکیبات گیاهی و مؤثر موجود در این محصول:

    روغن گل گاو زبان:

    این روغن خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و می تواند با تنظیم رطوبت مورد نیاز پوست، مانع از ایجاد خشکی و دیگر آسیب ها به پوست شود. این روغن برای افرادی که دچار اختلالات مزمن پوستی نظیر اگزما و درماتیت آتوپیک می باشند بسیار مفید و مؤثر می باشد.

     

    روغن دانه انگور:

    این روغن علاوه بر داشتن اسید های چرب مفید نظیر پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک، از بتاکاروتن و ویتامین های D،E و C غنی می باشد و می تواند چین و چروک های موجود بر روی پوست را از بین برده و همچنین زخم های پوستی را نیز درمان کند.

     

    عصاره جلبک دریایی:

    عصاره جلبک دریایی سلول های مرده پوست را از بین برده و می تواند با آبرسانی به پوست، برای محافظت از آن در برابر انواع عفونت ها و آلودگی ها سدی را تشکیل دهد.  همچنین در اسکراب صورت می توان از جلبک دریای استفاده کرد تا با تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست، به خوبی با مشکلات پوستی مقابله کرد.

     

    عصاره بومادران:

    گیاه بومادران دارای خواص ضد التهابی می باشد و استفاده از آن برای بیماران پوستی به ویژه اگزما باعث کاهش خارش در آن ها شده و به صورت مفید و مؤثر عمل می کند. همچنین این گیاه می تواند در افزایش بازسازی سلول های پوستی به منظور برطرف کردن چین و چروک های پوستی مؤثر باشد و باعث جوان سازی پوست شود.

     

    عصاره مخمر:

    عصاره مخمر فواید بسیاری نظیر تولید کلاژن و بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست، جمع شدن منافذ باز پوست، بازسازی سلول های پوست، جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست، جلوگیری از ایجاد لک  و عفونت های پوستی، مانع افتادگی پوست و همچنین قابلیت تغذیه پوست، مرطوب کنندگی، روشن کنندگی، لایه برداری و تمیز کردن پوست را دارا می باشد.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف:

    • از بین بردن چروک های سطحی که در اثر تابش اشعه های نور خورشید بر روی پوست ایجاد می شود.
    • کاهش عمق چروک ها بر روی پوست در اثر بالا رفتن سن
    • محافظت کامل از پوست در طولانی مدت در برابر پرتوهای مخرب نور خورشید( UVA و UVB)
    • بدون روغن ها و تری گلیسرید های کومدوژن و به وجود آورنده جوش های پوستی در ترکیبات خود
    • خنثی سازی عملکرد رادیکال های آزاد و به تأخیر انداختن روند پیری
    • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
    • پایدار در برابر آلودگی های جوی
    • بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته سلول های بنیادی
    • عامل محرک سنتز کلاژن و الاستین
    • تقویت عمل بازسازی سلولی
    • مناسب انواع پوست

     

     

    نحوه مصرف:

    30 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید، مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست مالیده و به خوبی ماساژ می دهید.

    لازم به ذکر است که مصرف این فراورده می بایست هر 2 الی 4 ساعت یکبار تجدید شود.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • کرم در محیطی خشک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.
    • این محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    اس پی اف در ضد آفتاب نشان دهنده چیست؟

    اس پی اف در ضد آفتاب نشان دهنده زمان میزان محافظت از پوست توسط ضد آفتاب مورد نظر در برابر اشعه های UVB می باشد. در واقع SPF کرم ضد آفتاب مشخص می کند که کرم مورد نظر چه زمانی قابلیت خنثی سازی اشعه های UVB را دارا می باشد تا از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری شود.

     

     

    بهترین اس پی اف برای ضد آفتاب چند می باشد؟

    استفاده از ضد آفتاب هایی با SPF 30  یا SPF 50 برای مصرف روزانه مناسب می باشد ولی اگر فرد در شرایط خاصی نظیر سفر کردن در مناطق خاص آب و هوایی و یا کوهنوردی می باشد و یا درگیر بیماری خاصی مانند سرطان پوست شده است بهتر است از کرم های ضد آفتاب با SPF بالاتر از 50 استفاده کند.

     

     

    تفاوت PA و SPF در کرم های ضد آفتاب در چیست؟

    همان طور که قبلا گفته شد SPF به معنای درجه حفاظت کرم در برابر اشعه های UVB نور خورشید می باشد ولی PA مشخص کننده میزان حفاظت اشعه های  دیگر نور خورشید به نام UVA می باشد که درجه بندی آن ها با علامت + مشخص می شود. به گونه ای که PA++++ بیشترین میزان حفاظت و PA+ کمترین میزان حفاظت در برابر اشعه UVA را نشان می دهد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا